Monday, May 6, 2013

Soalan Lazim (FAQ) - Maqui Berry


 

1. Bagaimana Maqui Detox bekerja?

Maqui Detox mampu mengusir bahan kimia toksik dan bahan buangan daripada badan. Bahan yang terkandung dalam Maqui mampu melakukan kerja detoksifikasi pada organ-organ utama seperti hati, buah pinggang, kulit, usus dan sistem limfa. Dengan merangsang metabolisme badan, pergerakan usus, berpeluh dan membuang air kecil, boleh membantu untuk mencapai detoksifikasi seluruh badan dan melepaskan toksin yang membebankan yang wujud dalam badan.

2. Bilakah masa terbaik untuk penggunaan Maqui Detox?

Ia adalah yang terbaik untuk diambil sebelum tidur kerana keupayaan penyerapan adalah yang terkuat selepas pukul 11 malam. Tambahan pula, proses penyingkiran toksin dalam badan akan mula berlaku selepas 6-8 jam penggunaan iaitu pada keesokan harinya. Oleh itu, ia tidak akan mengganggu kualiti tidur anda.

3. Berapa lama saya akan dapat melihat keputusan?

Setiap individu mempunyai tindak balas berbeza terhadap segala jenis pemakanan tambahan / supplement yang diambil. Selain itu, keberkesanan Maqui Detox adalah bergantung kepada berapa banyak pendedahan toksik yang ada pada badan anda & dengan itu, keputusan mungkin berbeza secara individu. Secara umumnya, sebagai bahan yang mampu untuk menyahtoksik hasilnya boleh dilihat selepas pengambilan harian berterusan dan konsisten Maqui Detox dalam tempoh seawal 1 minggu. Perlahan-lahan, anda akan merasa kulit anda semakin licin, lebih halus, lebih sinar dan lembut, serta imuniti yang lebih kukuh pada minggu ke-2 penggunaan. Selain itu, kebanyakan pengguna telah melihat penurun berat badan pada minggu ke-3. Oleh itu, ia adalah disyorkan bahawa mengambil Maqui Detox secara konsisten membolehkan anda mendapat kesihatan unggul yang diidam-idamkan selama ini.


4. Apakah yang perlu saya ambil kira semasa dalam tempoh penggunaan?

Pengambilan jumlah yang mencukupi air (sekurang-kurangnya 2 ~ 3L) setiap hari boleh mencapai keputusan yang optimum untuk kerja pembersihan toksin. Serat yang wujud dalam Maqui Detox memerlukan air untuk memberi kesan yang nyata. Tambahan pula, air minuman juga membantu untuk mengeluarkan bahan buangan dan toksin daripada badan kita. Selain itu, disyorkan mengambil lebih banyak buah-buahan segar dan sayur-sayuran
 

5. Bagaimana untuk mencapai keputusan yang optimum sepanjang tempoh penggunaan?

Adalah dinasihatkan bahawa anda melakukan diet yang sihat, seimbang dan senaman yang sederhana sambil menikmati Maqui Detox. Sekurang-kurangnya 30 minit senaman sederhana seperti berjalan pantas boleh memberi manfaat kepada sistem limfa dan peredaran darah dan penghapusan toksin. Selain itu, senaman aerobik amat disyorkan kerana ianya dapat mengurangkan tekanan, meningkatkan oksigen dan aliran darah pada tisu badan.
 

6. Perlukah saya terus mengambil Maqui Detox selepas saya telah melihat hasilnya yang mujarab?
 

Ya. Anda dinasihatkan untuk mengambil Maqui Detox dalam jumlah yang lebih kecil walaupun anda telah mencapai berat badan yang diingini dan keputusan detoksifikasi yang normal. Ini bagi memastikan kesan negatif dari toksin yang ada dalam badan menghancurkan kualiti hidup anda.
 

7. Adakah Maqui Detox selamat untuk mengambil setiap hari?
 

Ya. Semua bahan-bahan dalam Maqui Detox adalah 100% semula jadi dan tiada kesan sampingan yang pernah dilaporkan jika ada. Selain daripada ini, ia tidak akan menyebabkan apa-apa pergantungan/ketagihan. Oleh itu, ia adalah disyorkan bahawa mengambil Maqui Detox secara harian adalah perlu untuk menghapuskan sisa toksik yang terkumpul dalam badan kita.
 

8. Bolehkah saya mengambil produk ini dengan ubat-ubatan saya?
 

Bahan-bahan yang digunakan dalam Maqui Detox adalah 100% semula jadi, oleh itu, ia seolah-olah tidak mempunyai apa-apa kesan sampingan dengan ubat-ubatan. Walau bagaimanapun, sila berunding dengan doktor anda sebelum mengambil produk ini jika anda sedang berada di bawah mana-mana ubat-ubatan seperti ubat darah tinggi.

No comments:

Post a Comment